חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אילוסטרציה זוג מאושר

בהתחלה אנחנו מתלהבים…

בהתחלה אנחנו מתלהבים, התרגשות, תשוקה עזה, אופטימיות, שמחה , הכל נראה ורוד , מרגישים טוב עם עצמנו, אנחנו בדרך להגשמת כל החלומות , אנחנו מלכי העולם!

אפילו שיש בעיות  שמתעוררת בזמן הזה, הן מתגמדות לעומת האושר המורגש וגם אם נדלקות פה ושם נורות אזהרה, כמו התבטאויות בוטות, גסות רוח,  התנהגויות שלא עושות לנו שמח בלב,  מראה חיצוני שלא ראינו מיד בהתחלה, הרגלים שלא נוחים לנו, חששות שמתעוררים לגבי אמינות, מראות או קולות שפה ושם קלטנו במסיבה או באירוע משפחתי, לפתע הבחנו בבן או בת הזוג מסתודדים עם מישהו שאנחנו לא מכירים, אחרי לילה של סקס טוב יש בבוקר מין חמיצות פנים וחוסר סבלנות, כל מיני איתותים שחולפים על פנינו, אך כל אלה מתגמדים ונדחים על הסף כיון שאש התשוקה בוערת ושורפת כל חשש שעולה.  לא שאנחנו לא רואים, אבל הכל נמוג מהר, בהמשך כשמתעוררים ויכוחים אנחנו  נוטים להחביא את הרגשות והחששות הללו אל  מתחת לשטיח, אבל זה לא נעלם….זה נערם ונערם עד שלפתע אנחנו נופלים כשנתקלים בבליטה של השטיח…….

תקופה כזו יכולה להימשך זמן רב, כי בינתיים קצב החיים מביא עוד ריגושים, ילדים, משפחה, עיסוקים שלא מאפשרים לנו לבחון את הדברים לעומקם, אנחנו ממשיכים ושמים את כל האי שלמות הזו ב”בויידם”. פשוט אין לנו זמן ופנאי להתעסק בזה, “נגיע לגשר”…..והנה פתאום הגענו והגשר נגמר,,,,אי אפשר להמשיך כי אנחנו נחנקים….

כשה”בויידם” כבר מלא ועולה על גדותיו, מתחילים כל מיני ארגזים ישנים ליפול ממנו,,,,ישר על הראש שלנו, וזה כואב. אנחנו מתעצבנים ואין לנו יותר רזרבה של רגש ותשוקה לרפד את הכאב.  מכאן ההידרדרות יכולה להיות מהירה, מתחילים לפגוע אחד בשני, לנקום, להתחשבן, ואחרי זמן הזוג נמצא בטווח מעגל הפגיעות. יורים אחד על השני על כל דבר קטן נכנסים למערבולת של כעסים, העלבות, התחשבנויות קטנוניות וקשה לצאת מזה.

כאשר זה קורה –כיון שזה תהליך די שכיח, זה הזמן להתחיל את תהליך הייעוץ. כי כשנגמר לנו הכוח ואנו מוצאים את עצמנו במריבות מתישות, שבמקרים לא מעטים אנחנו אפילו לא זוכרים למה ועל מה עשינו כל כך רע אחד לשני, שלא לדבר על הילדים שגם הם סובלים ומרגישים, כיון שיש להם חיישנים בריאים וטריים שחשים מיד את המתח באויר. זה הזמן לפנות ליועץ ולהתחיל בתהליך ריפוי.

וכמו בכל מחלה, ככל שמתחילים מוקדם יותר בטיפול כך טובים יותר סיכויי ההחלמה.

קיימת  עוד דרך, בבחינת “שים רמזור בצומת לפני שקרתה תאונה”= להיות רגישים מספיק, עירניים ובטוחים בעצמכם, ובתקופה הראשונה של הקשר, בטרם הוא מתהדק ומתחילים לחשוב על מחויבות לטווח ארוך, לעצור מידי פעם, אם חשים אי נוחות מסוימת בהתנהלות הזוגית, לברר, לשאול, להציף, ללבן עם בן/בת הזוג לשתף ברגשות במחשבות בחששות, במידה ונתקלים בקושי להעביר את המסר ומגיעים לאי הסכמות, אך הרצון והמשיכה חזקים מספיק על מנת לרצות לקיים את הקשר ולהתקדם איתו, זה הזמן הטוב והמתאים להיפגש עם יועץ זוגי מקצועי שיסייע ללבן את הקשיים, לברר אותם ולפתור אותם לטובת עתיד משותף ומוצלח.

לפרטים נוספים: שלמה ברוש – 052-3611630bavly3@zahav.net.il

שתפו:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים פופולארים

מוצרים אחרונים

Get The Latest Updates

Subscribe To Our Weekly Newsletter

No spam, notifications only about new products, updates.

פוסטים קשורים

המוצר/ תוכן פוגעני?

אם ברצונכם לדווח להנהלת האתר על בעל עסק/ מוצר או תוכן זה אנא מלאו את הטופס הבא:

רוצה לפתוח חנות באתר ZPI.CO.IL?

השאירו את פרטיכם ומנהלי האתר יבחנו את בקשתך. טרם קבלת הבקשה יש להירשם למנוי לעסקים. הבקשה לא תאושר ללא מנוי בתוקף.