מאת: הלית שי, יחסי ציבור – דיגיטל ובעלת מגזין לה: https://www.activatebiz.co.il/
איך בוחרים עם מי לשתף פעולה ברשת?
ברשת ניתן למצוא אתרי תוכן בלי סוף, כאשר כל אתר שייך לתעשיה מסויימת עם נכנסים נוספים כמובן כמו למשל: רשתות חברתיות ועוד אתרים המחוברים אליו, וובינרים ועוד…
לאחר שחיפשנו את אותם אתרים ומצאנו אותם כמתאימים זה הזמן להתחיל ולבנות מנגנון ומודל עסקי אשר מספק יחסי ציבור עבור הלקוחות שלנו.
איך מכינים תוכן מתאים עבור אתרים?
לכל אתר,מקום ברשת, יש רשימת תכנים אשר ניתן לפרסם בו ולרוב יש רשימת דרישות אשר יש להתאים את התוכן אליהם כמו למשל: מספר מילים, תמונות בגודל מסויים, סירטונים, מה לעשות ומה לא לעשות, מה נותנים בתמורה לאותו פרסום – קישור חוזר, פרסום, תשלום ועוד.
הרעיון הכללי הוא לחפש מקומות שהם רלוונטים עבור התוכן שלך וניתן לתת להם ערך עם אותו תוכן אשר אנחנו מייצרים.
התהליך הזה של יצירת תוכן עם קישורים, מספק לכם יחסי ציבור וקישורים איכותיים והוא חלק חשוב מאוד בקידום אתרים או מותגים.
למה חשוב ליצור קישורים דרך אתרים אחרים?
ברגע שגוגל מבין שיש נושא רלוונטי ואתם מקושרים אליו, הרי שאז גוגל מבינים שאתם קשורים לנושא הזה.
לא תמיד אותם אתרים ירצו לפרסם את התוכן שלכם, במיוחד עם האתרים הללו הינם אתרים וותיקים שיש להם דירוג גבוה ברשת, אך זוהי עבודה שעובדת בלולאות וחלק מעבודת יחסי הציבור הדיגיטלים שיש לבצע וזה תהליך שיכול בהחלט לקחת זמן!
חשוב להבין גוגל מבין קישורים לפי רלוונטיות, כולמר – אם יש לכם אתר, הוא לא יכול למכור הכל…לא מהצד של גוגל…
אתם אכן יכולים למכור הכל, הרי אף אחד לא יגביל אתכם, אך המשך הזמן גוגל ימצא את הרלוונטיות לבד לפי מי שנכנס אליכם גיל ומה נמכר או נקרא במקום הגבוה ביותר.
אותו דבר לגבי האתרים אשר מיחצנים אתכם. אותם אתרים יהיו אתרים אשר רלוונטים לתוכן או למוצר אותו אתם רוצים לקדם!
המטרה שלנו ושלכם בקידום תוכן – היא לתת ערך ללקוח ב’זירות’ אינטרנט אחרות וכך להגדיל את האמינות שלכם, גם מול גוגל וכמובן – מול הלקוח!
תגובה אחת
לא דיברת על מה זה הצלחה ביחסי ציבור