חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Digital business ZPI

ליווי אישי והתאמת העסק לדיגיטל

ליווי אישי והתאמת העסק לדיגיטל

טרנספורמציה דיגיטלית, קרי – התאמת העסק לדיגיטל, הינה שילוב של טכנולוגיה דיגיטלית בכל תחומי העסק. התאמת העסק לדיגיטל מביאה לשינויים מהותיים באופן שבו החברה פועלת. ארגונים על פני תעשיות נהנים מהמעלות של טרנספורמציה דיגיטלית – זה מאפשר להם לחדש תהליכים מדור קודם, להאיץ זרימות עבודה יעילות, לחזק את האבטחה ולהגדיל את הרווחיות, וכיוצא בזאת. בסביבה העסקית התחרותית של היום, כולם מחפשים להשיג יתרון. בעוד שלמרבית בעלי העסקים יש תחושה חדה מאוד של מה נכון עבור העסק שלהם, נקודת מבט חיצונית של ליווי אישי עשויה לספק אסטרטגיות חדשניות שיעזרו להם לעמוד ביעדים שלהם. חלומות ורצונות הם רק חלק מהנוסחה להצלחה; הישגים אמתיים מתחילים בתוכנית מפורטת. ואם תמשיכו לקרוא, הדברים פשוט יתבהרו לכם.

מדוע ליווי אישי כל כך חשוב להרבה עסקים כיום?

כישרון חיצוני יכול לבוא בצורות רבות, בין אם באמצעות יועץ, מנטור או ליווי אישי, ומטרתם היא לעזור לקבוע את מסלול העסק בין אם זה להגדיל מכירות, להיכנס לשוק חדש, ובין אם זה לגייס סבב חדש של מימון. ליווי אישי מועיל במיוחד במתן הדרכה אסטרטגית, וזאת משום שבדרך כלל המלווים האישיים כבר חוו מצבים דומים עם הלקוחות שלהם ומציעים תובנות מניסיון העבר שלהם. כדי להתחיל, מנהלים עסקיים צריכים לשקול תחילה באיזה אתגרים או הזדמנויות צריך לטפל, ולאחר מכן לבחור יועצים או מלווים אישיים, אשר מבוססים ספציפית על הצרכים הללו. שימוש ביועצים מומחים עשוי להיות היתרון היחיד הגדול לעסקים השנה, וזה למה ליווי אישי כל כך חשוב להרבה עסקים כיום –

  • מבואות וקשרים – ליווי אישי ניתן על ידי מנהלים מקושרים היטב, המכובדים בתעשיות ובתחומיהם השונים. העמיתים ואנשי הקשר שהם יצרו במהלך השנים זמינים כעת לשירותכם. בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם, כמה שיחות שינוהלו על ידי היועצים שלכם יכולות לפתוח את הארנקים של כמה משקיעים מפתח, להכיר לכם שותף פוטנציאלי, וכולי.
  • למלא פערים בעסק – סטארטאפים יראו בכך את התועלת הגדולה ביותר, אך עסקים בכל השלבים עלולים להיתקל בתקופה שבה יש פער בידע בתחום העסקי. כמו למשל, סטארטאפים עשויים להזדקק ליועצי מחקרי שוק, על מנת לנתח איפה בדיוק טמונה ההזדמנות הגדולה ביותר שלהם לצמיחה, בעוד שעסק על סף הנפקה עשוי להזדקק ליועץ פיננסי שינחה אותו בתהליך. מתן עדיפות לצרכים העסקיים, ואז מציאת הכישרון הנכון יתאים טוב יותר את המנהיגים העסקיים עם המטרה שלהם לבנות עסק משגשג.
  • מומחיות מיוחדת – ליווי אישי ממלא תפקיד קריטי במתן מומחיות ספציפית לצרכים הדחופים ביותר של בית העסק. לאחר זיהוי הצרכים הללו, אתם יכולים לחפש יועצים עם קבוצת הכישורים הנישה ביותר ולעבוד איתם אחד על אחד כדי לשאול שאלות, לתכנן אסטרטגיה, כמו גם למפות וליישם תכניות. הידע שיועצים אלה מציעים כולל, כמו לדוגמה – מומחיות עמוקה בתחום, חוויות רלוונטיות ושיעורי מפתח שאין לעובדים בחברה.
  • גמישות רבה יותר – היופי בהעסקת ליווי אישי הוא שאתם יכולים לקבל כמה יועצים שאתם רוצים, לכמה זמן שאתם רוצים. מערכת היחסים שלכם עם מלווה אישי היא יותר לא פורמלית מאשר עבודה עם הדירקטוריון שלכם, באופן הזה שאתם יכולים להשתמש בהם להחלטות מפתח או לייעוץ טקטי הרבה יותר מעשי.
  • נקודת מבט חדשה – פרספקטיבה בלתי משוחדת יכולה להיות נכס שלא יסולא בפז. עובדים, לרבות מנהלים אחרים, מוסמכים לעתים קרובות מדי בחברה מכדי לראות בעיות מנקודת מבט ניטרלית. ליווי אישי חיצוני מספק השקפה רעננה על אתגרים ומציעים גישות חדשות לפתרון בעיות. היועצים משמשים גם כמנטורים בכל פעם שהמנכ”ל או המנהל העסקי זקוק לחוות דעת שנייה. מנהיגים עסקיים חופשיים לעשות סיעור מוחות עם המלווים האישיים בגלוי ולקבל משוב מלא וכנה.

מה עושה את התאמת העסק לדיגיטל למה נחוצה בעידן המודרני?   

תשעים אחוזים מהעסקים עושים עסקים בענן. כאשר עסקים מעבירים נתונים לענן, חלק ניכר ממה שנעשה הוא לשכפל שירותים קיימים בפורמט דיגיטלי. אבל התאמת העסק לדיגיטל אמתית היא הרבה יותר מזה – טרנספורמציה דיגיטלית יכולה בעצם להיות טרנספורמטיבית בכל העסק – יצירת מסגרת טכנולוגית שתעביר את השירותים והנתונים הללו לתובנות מעשיות שיכולות לשפר כמעט כל היבט של העסק. במקום פשוט להעביר נתונים לענן, תנצלו את התאמת העסק לדיגיטל, כדי להעריך מחדש ולבצע אופטימיזציה של המערכות והתהליכים שלכם, להבטיח שהם פועלים הדדיים וגמישים מספיק כדי לספק בינה עסקית איתנה ולהגדיר את העסק שלכם לכדי הצלחה עתידית. ובואו נגלה ביחד מה עושה את התאמת העסק לדיגיטל לכה נחוצה בעידן המודרני –

  • פרודוקטיביות משופרת – כלים טכנולוגיים נכונים שפועלים יחד יכולים לייעל את זרימת העבודה ולשפר את הפרודוקטיביות. באמצעות אוטומציה של משימות ידניות רבות ושילוב נתונים ברחבי העסק, היא מעצימה את חברי צוות העובדים לעבוד ביעילות רבה יותר.
  • איסוף נתונים משופר – מרבית החברות אוספות הרים של נתוני לקוחות, אבל היתרון האמתי הוא אופטימיזציה של הנתונים הללו לשם ניתוח, שעשוי להניע את החברה קדימה. התאמת העסק לדיגיטל יוצרת מערכת לאיסוף הנתונים הנכונים ושילובם באופן מלא עבור בינה עסקית ברמה גבוהה יותר. זה יוצר דרך שבה יחידות פונקציונליות שונות בעסק יכולות לתרגם נתונים גולמיים לתובנות על פני נקודות מגע שונות. באמצעות כל זאת, הוא מייצר תצוגה אחת של מסע הלקוח, התפעול, הייצור, הכספים וההזדמנויות העסקיות. חיוני להעריך כיצד נאספים, מאוחסנים, מנותחים ומשתפים נתוני לקוחות אלה כחלק מתהליך זה. כשחושבים מחדש על מחסנית הטכנולוגיה שלכם, תהיו מעוניינים בוודאי להבטיח כי נתונים רגישים הזורמים אל תוך התוכנה שלכם לניהול קשרי לקוחות (CRM) ומפלטפורמות אחרות מוגנים בשכבה של הצפנת נתונים. בזמן שתעריכו את מסע הלקוח כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שלכם, תשקלו איך בדיוק אתם יכולים להעניק לצרכנים אוטונומיה רבה יותר על הנתונים שלהם – תוך כדי שימוש בפרטיות הנתונים כמבדיל עסקי. צרכנים יותר ויותר מודעים ומודאגים לגבי האופן שבו הנתונים שלהם נאספים ומשתמשים בהם. תראו ללקוחות שלכם שאתם מכבדים את הנתונים שלהם, באמצעות הפעלת נוהלי פרטיות חזקים ומתן ההזדמנות לשנות את דעתם בכל זמן נתון.
  • זריזות מוגברת – התאמת העסק לדיגיטל הופכת עסקים לזריזים יותר. בהשאלה מעולם פיתוח התוכנה, עסקים יכולים להגביר את הזריזות שלהם עם התאמת העסק לדיגיטל כדי לשפר את המהירות לשוק ולאמץ אסטרטגיות של שיפור מתמשך. זה מאפשר חדשנות והתאמה מהירה יותר תוך כדי מתן נתיב לשיפור.
  • ניהול משאבים חזק יותר – התאמת העסק לדיגיטל מאחדת למעשה מידע ומשאבים לתוך חבילת כלים לארגונים. במקום תוכנות ומסדי נתונים מפוזרים, הוא מאחד את משאבי העסק ומפחית את חפיפת הספקים.
  • הגדלת הרווחים – עסקים שבוחרים באפשרות של התאמת העסק לדיגיטל, בהכרח משפרים את היעילות והרווחיות.
  • תובנות לקוחות מונחות נתונים – נתונים יכולים להיות המפתח לפתיחת תובנות לקוחות. על ידי הבנה טובה יותר של הלקוח שלכם והצרכים שלהם, יש באפשרותכם ליצור אסטרטגיה עסקית הממוקדת אפילו יותר בלקוחות. שימוש בנתונים מובנים, כדוגמת – פרטי לקוחות אישיים, וגם בנתונים לא מובנים, כמו למשל – מדדי מדיה חברתית, תובנות אלו יכולות לעזור להניע את הצמיחה העסקית. נתונים מאפשרים אסטרטגיות לספק תוכן רלוונטי, מותאם אישית וזריז יותר.

ועל הדרך –

השירותים שאותם מספקת חברת ZPI מתאימים אף לבעלי מקצוע שתרים אחרי דרכים חדשות ללמוד, להתמקצע ואף להקדם, ואף לחיים הפרטיים של כולכם, אם זה הורים, צרכנים של תרבות ופנאי, תחביבים שלכם, או מכורח היותכם הורים. והנה התובנות של חברת ZPI בענייננו – מנהיגים עסקיים חכמים יודעים שהעסקת עובדים בעלי הרמה הנכונה של כישרון ומיומנות היא הבסיס לכל עסק מצליח. בלי צוות עובדים שיכול לבנות, לנהל ולהוציא לפועל יעדים, אף עסק לא יצליח לנווט מעבר לשלב הרעיון. אותם מנהלים גם מכירים בחשיבות של ניצול כישרונות מחוץ לעסק שלהם, בנוסף לצוותים הפנימיים שלהם.

שתפו:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים פופולארים

מוצרים אחרונים

Get The Latest Updates

Subscribe To Our Weekly Newsletter

No spam, notifications only about new products, updates.

פוסטים קשורים

המוצר/ תוכן פוגעני?

אם ברצונכם לדווח להנהלת האתר על בעל עסק/ מוצר או תוכן זה אנא מלאו את הטופס הבא:

רוצה לפתוח חנות באתר ZPI.CO.IL?

השאירו את פרטיכם ומנהלי האתר יבחנו את בקשתך. טרם קבלת הבקשה יש להירשם למנוי לעסקים. הבקשה לא תאושר ללא מנוי בתוקף.