פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה
ככל שהשוק לתשלומים דיגיטליים מתפתח, באופן הזה אף התשתית התומכת בו מתפתחת. פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה החדשה תהיה פלטפורמה עמידה וניתנת להרחבה, שמרחיבה את מה שאפשר לעשות עם תשלומים. פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה פירושו שבני האדם יכולים לשלם, לקבל תשלום ולנהל את כספם במהירות וביעילות. עסקים כיום פועלים בסביבה מהירה, תמיד פועלת, שבה הלקוחות ומשתמשי הקצה מצפים ליותר. הטכנולוגיה והתחרות מתפתחות במהירות והיקפי התשלומים גדלים. זה חיוני שהמערכות שיש כיום יהיו חזקות וגמישות בכל עת, ויועילו לכלכלת מדינת ישראל ומחוצה לה. מוטב תעשו באם תיהנו מקריאה רציפה של המאמר הזה, ותגלו עולם ומלואו על פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה.
מה הם שלושת היתרונות הבולטים של פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה?
פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה נמצא בכל מקום ויכול להועיל לעסקים בטווח הארוך באמצעות שיפור היעילות של מערכת התשלומים, מתן מסגרת בטוחה לתשלומים וקידום תחרותיות גלובלית ויכולת פעולה הדדית. והנה הם שלושת היתרונות הבולטים של פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה –
- יעילות מערכת התשלומים – בית העסק יוכל להרוויח מיעילות רבה יותר של מערכת התשלומים אם פתרונות תשלומים אלקטרוניים מהירים ונמצאים בכל מקום יורידו את עלות התפעול והתחזוקה של התשתית הדרושה לתשלומים מבוססי נייר. על פי שפע של מחקרים שנעשו בתחום, נמצא כי אימוץ תשלומים מהיר יותר לא גרם לירידה ניכרת בעסקאות בכרטיסי חיוב, אך ככל הנראה הפחית את השימוש באמצעי תשלום פחות אפקטיביים, כמו למשל – צ’קים ומזומן.
- מהירות וזמינות – משום שהלקוחות והעסקים יכולים לשלוח ולקבל תשלומים מהר יותר, על ידי פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה, הדבר יכול לאפשר ניהול קל יותר של תזרים מזומנים ותקציב, הוצאות והשקעה צפויים יותר. אימות מהיר של כספים יכול להפחית את הסיכוי של משתמשי קצה לבצע משיכת יתר לא מכוונת ולעזור להם להימנע ממימון יקר לטווח קצר. אם פתרונות תשלום מהירים יותר מתוכננים לעבד תשלומים על בסיס מסביב לשעון, משתמשי קצה יכולים ליהנות מהגמישות הנוספת להשלים במהירות עסקאות ולבצע ניטור של חשבונות בכל זמן נתון. כמו כן, אם פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה יוכל לתפוס את מקומם של צ’קים, עסקים קטנים וצרכנים תחת בנקאות עשויים לקבל כספים מהר יותר. עם הזמן, מודלים ותהליכים עסקיים עשויים להשתנות באופן דרמטי בהתבסס על זמינות כספים מהירה יותר.
- ניהול סיכונים, בטיחות ואבטחה – פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה עשוי עזור להפחית רבים מהסיכונים במערכת הנוכחית באמצעות קיצור העיכוב בין תחילת התשלום והסליקה. אישור בזמן של כספים וודאות לגבי סופיות התשלום יכולים להועיל אף למוסדות פיננסיים ואף ללקוחותיהם. בעוד שפתרונות תשלומים מהירים יותר יציגו סיכונים חדשים, כמו למשל – סיכונים תפעוליים הקשורים לדרישות עיבוד מחמירות יותר, יש גם יתרונות נרחבים להרוויח אם פתרונות חדשים עומדים בסטנדרטים גבוהים של ניהול סיכונים, בטיחות ואבטחה. בעת בניית פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה חדש ו/או שילוב תשלומים מהירים יותר עם מערכות קיימות, יש הזדמנויות לכלול תקני ניהול סיכונים, בטיחות ואבטחה מחמירים למרות שתקנים אלה עשויים שלא להיות קשורים ישירות למהירות התשלום. אם פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה משלב תכונות וטכנולוגיות אבטחה מתקדמות בעיצובם, הדבר יכול להוביל לאמון הציבור גדול יותר במערכת התשלומים בטווח הארוך.
מה המשמעות האמתית שעומדת מאחורי פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה?
בדיוק כמו בכל שינוי גדול אשר נעשה בטכנולוגיה, כל מיני ספקי תשלומים מתמודדים בין היתר אף עם עלויות והן עם המעלות לשדרוג המערכות שלהם לתשתית של פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה חדש ומהיר יותר. השקעה של ספקים ואף אימוץ הרעיון הזה באמצעות משתמשי קצה יהיו תלויים בסגולות הספציפיות שהם יכולים להרוויח מתשלומים מהירים יותר. כל בעל עניין המעורב בביצוע והן בקבלה של תשלומים, צריך להתמודד בשלב כזה או אחר עם עלויות ויתרונות ייחודיים במעבר לכיוון של מערכת פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה. והנה לפניכם המשמעות של פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה –
- משתמשי קצה עסקיים הביעו רצון עז לקבל תשלומים מהר יותר – קבלה של כספים מהירה יותר יכולה לסייע לחברות גדולות או לחברות קטנות כאחד לנהל את תזרימי המזומנים בזמן אמת וכן להימנע ממימון יקר לטווח קצר. חברות ייהנו אף מוודאות רבה יותר כאשר התשלומים יתנקו ויסודרו מהר יותר עם הפתרון האמור. זאת ועוד, תשלומים מהירים יותר עשויים להוביל לפרקטיקות או לשירותים חדשניים שיכולים לאפשר בידול בין מתחרים. חברות קטנות יותר, כאלו אשר לא משתמשות במציאות העכשווית בתשלומים דיגיטליים אף יכולות להפיק תועלת על ידי מעבר ישירות מהמחאות נייר לתשלומים בזמן אמת.
- הלקוחות יכולים להפיק תועלת משימושים מסוימים שאינם מוענקים היטב באמצעות אפשרויות התשלום הנוכחיות – כמו לדוגמה – תשלומי חשבונות בדיוק בזמן או שיטות תשלום מאדם לאדם בכל מקום שאינן מחייבות גם את המשלם וגם את המקבל כסף להגדיר חשבון עם ספק מסוים לפני שליחת תשלום. תשלומים מהירים יותר יכולים לקדם הכלה פיננסית גדולה יותר אם פתרונות חדשים יצליחו להגיע ללקוחות של ספקים חוץ בנקאיים שאינם זוכים לשירות טוב על ידי אפשרויות התשלום הרגילות כעת. ללקוחות בלי בנק ותת בנק עשויים להפיק תועלת במיוחד ממוצרי תשלום מהירים ובטוחים יותר עם תכונות כמו למשל – גישה מהירה יותר לכספים והתראה על תשלום בזמן כדי להקל על ניהול תזרים מזומנים.
והמלצה חמה מכל הלב –
ועד כמה שקשה לנו להיפרד, חייבים להודות על האמת – כל דבר טוב בסופו של דבר מסתיים, וכך גם המאמר שלנו. לאחר שחיפשנו המון חברות שיספקו לנו פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה, מצאנו את חברת ZPI, היא מאגדת תחת אותה המטריה מקום שבו אפשר למכור או לרכוש שירותים מקוונים, כמו לדוגמה – ספקי אירועים, יומן פגישות דיגיטלי, מכירות של כרטיסים, שירותים מקוונים, כמו גם מוצרים און ליין. ובהקשר למושא של המאמר שלנו, חברת ZPI טוענת כי מוסדות פיננסיים בכל סדר גודל עלולים להתמודד עם עלויות משמעותיות בשדרוג המערכות שלהם לעיבוד, פרסום, ניקוי וסילוק מהיר יותר של עסקאות בצורה בטוחה ומאובטחת, במיוחד אם כללי המערכת דורשים זמינות 24×7. חרף שעשויים להיות סיכונים עם אימוץ מוקדם של סוגי פתרון מערכת סליקה מהירה ובטוחה חדשים, יש הזדמנויות פוטנציאליות באספקת שירותי תשלום מתקדמים. יתרונות ארוכי טווח כוללים שמירה על קשרי לקוחות חזקים והישארות רלוונטית ביותר באמצעות היכולת להציע מוצרים חדשים חדשניים מול התחרות הגוברת.
טרנספורמציה דיגיטלית, קרי – התאמת העסק לדיגיטל, הינה שילוב של טכנולוגיה דיגיטלית בכל תחומי העסק. התאמת העסק לדיגיטל מביאה לשינויים מהותיים באופן שבו החברה פועלת. ארגונים על פני תעשיות נהנים מהמעלות של טרנספורמציה דיגיטלית – זה מאפשר להם לחדש תהליכים מדור קודם, להאיץ זרימות עבודה יעילות, לחזק את האבטחה ולהגדיל את הרווחיות, וכיוצא בזאת. בסביבה העסקית התחרותית של היום, כולם מחפשים להשיג יתרון. בעוד שלמרבית בעלי העסקים יש תחושה חדה מאוד של מה נכון עבור העסק שלהם, נקודת מבט חיצונית של ליווי אישי עשויה לספק אסטרטגיות חדשניות שיעזרו להם לעמוד ביעדים שלהם. חלומות ורצונות הם רק חלק מהנוסחה להצלחה; הישגים אמתיים מתחילים בתוכנית מפורטת. ואם תמשיכו לקרוא, הדברים פשוט יתבהרו לכם.
מדוע ליווי אישי כל כך חשוב להרבה עסקים כיום?
כישרון חיצוני יכול לבוא בצורות רבות, בין אם באמצעות יועץ, מנטור או ליווי אישי, ומטרתם היא לעזור לקבוע את מסלול העסק בין אם זה להגדיל מכירות, להיכנס לשוק חדש, ובין אם זה לגייס סבב חדש של מימון. ליווי אישי מועיל במיוחד במתן הדרכה אסטרטגית, וזאת משום שבדרך כלל המלווים האישיים כבר חוו מצבים דומים עם הלקוחות שלהם ומציעים תובנות מניסיון העבר שלהם. כדי להתחיל, מנהלים עסקיים צריכים לשקול תחילה באיזה אתגרים או הזדמנויות צריך לטפל, ולאחר מכן לבחור יועצים או מלווים אישיים, אשר מבוססים ספציפית על הצרכים הללו. שימוש ביועצים מומחים עשוי להיות היתרון היחיד הגדול לעסקים השנה, וזה למה ליווי אישי כל כך חשוב להרבה עסקים כיום –
- מבואות וקשרים – ליווי אישי ניתן על ידי מנהלים מקושרים היטב, המכובדים בתעשיות ובתחומיהם השונים. העמיתים ואנשי הקשר שהם יצרו במהלך השנים זמינים כעת לשירותכם. בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם, כמה שיחות שינוהלו על ידי היועצים שלכם יכולות לפתוח את הארנקים של כמה משקיעים מפתח, להכיר לכם שותף פוטנציאלי, וכולי.
- למלא פערים בעסק – סטארטאפים יראו בכך את התועלת הגדולה ביותר, אך עסקים בכל השלבים עלולים להיתקל בתקופה שבה יש פער בידע בתחום העסקי. כמו למשל, סטארטאפים עשויים להזדקק ליועצי מחקרי שוק, על מנת לנתח איפה בדיוק טמונה ההזדמנות הגדולה ביותר שלהם לצמיחה, בעוד שעסק על סף הנפקה עשוי להזדקק ליועץ פיננסי שינחה אותו בתהליך. מתן עדיפות לצרכים העסקיים, ואז מציאת הכישרון הנכון יתאים טוב יותר את המנהיגים העסקיים עם המטרה שלהם לבנות עסק משגשג.
- מומחיות מיוחדת – ליווי אישי ממלא תפקיד קריטי במתן מומחיות ספציפית לצרכים הדחופים ביותר של בית העסק. לאחר זיהוי הצרכים הללו, אתם יכולים לחפש יועצים עם קבוצת הכישורים הנישה ביותר ולעבוד איתם אחד על אחד כדי לשאול שאלות, לתכנן אסטרטגיה, כמו גם למפות וליישם תכניות. הידע שיועצים אלה מציעים כולל, כמו לדוגמה – מומחיות עמוקה בתחום, חוויות רלוונטיות ושיעורי מפתח שאין לעובדים בחברה.
- גמישות רבה יותר – היופי בהעסקת ליווי אישי הוא שאתם יכולים לקבל כמה יועצים שאתם רוצים, לכמה זמן שאתם רוצים. מערכת היחסים שלכם עם מלווה אישי היא יותר לא פורמלית מאשר עבודה עם הדירקטוריון שלכם, באופן הזה שאתם יכולים להשתמש בהם להחלטות מפתח או לייעוץ טקטי הרבה יותר מעשי.
- נקודת מבט חדשה – פרספקטיבה בלתי משוחדת יכולה להיות נכס שלא יסולא בפז. עובדים, לרבות מנהלים אחרים, מוסמכים לעתים קרובות מדי בחברה מכדי לראות בעיות מנקודת מבט ניטרלית. ליווי אישי חיצוני מספק השקפה רעננה על אתגרים ומציעים גישות חדשות לפתרון בעיות. היועצים משמשים גם כמנטורים בכל פעם שהמנכ”ל או המנהל העסקי זקוק לחוות דעת שנייה. מנהיגים עסקיים חופשיים לעשות סיעור מוחות עם המלווים האישיים בגלוי ולקבל משוב מלא וכנה.
מה עושה את התאמת העסק לדיגיטל למה נחוצה בעידן המודרני?
תשעים אחוזים מהעסקים עושים עסקים בענן. כאשר עסקים מעבירים נתונים לענן, חלק ניכר ממה שנעשה הוא לשכפל שירותים קיימים בפורמט דיגיטלי. אבל התאמת העסק לדיגיטל אמתית היא הרבה יותר מזה – טרנספורמציה דיגיטלית יכולה בעצם להיות טרנספורמטיבית בכל העסק – יצירת מסגרת טכנולוגית שתעביר את השירותים והנתונים הללו לתובנות מעשיות שיכולות לשפר כמעט כל היבט של העסק. במקום פשוט להעביר נתונים לענן, תנצלו את התאמת העסק לדיגיטל, כדי להעריך מחדש ולבצע אופטימיזציה של המערכות והתהליכים שלכם, להבטיח שהם פועלים הדדיים וגמישים מספיק כדי לספק בינה עסקית איתנה ולהגדיר את העסק שלכם לכדי הצלחה עתידית. ובואו נגלה ביחד מה עושה את התאמת העסק לדיגיטל לכה נחוצה בעידן המודרני –
- פרודוקטיביות משופרת – כלים טכנולוגיים נכונים שפועלים יחד יכולים לייעל את זרימת העבודה ולשפר את הפרודוקטיביות. באמצעות אוטומציה של משימות ידניות רבות ושילוב נתונים ברחבי העסק, היא מעצימה את חברי צוות העובדים לעבוד ביעילות רבה יותר.
- איסוף נתונים משופר – מרבית החברות אוספות הרים של נתוני לקוחות, אבל היתרון האמתי הוא אופטימיזציה של הנתונים הללו לשם ניתוח, שעשוי להניע את החברה קדימה. התאמת העסק לדיגיטל יוצרת מערכת לאיסוף הנתונים הנכונים ושילובם באופן מלא עבור בינה עסקית ברמה גבוהה יותר. זה יוצר דרך שבה יחידות פונקציונליות שונות בעסק יכולות לתרגם נתונים גולמיים לתובנות על פני נקודות מגע שונות. באמצעות כל זאת, הוא מייצר תצוגה אחת של מסע הלקוח, התפעול, הייצור, הכספים וההזדמנויות העסקיות. חיוני להעריך כיצד נאספים, מאוחסנים, מנותחים ומשתפים נתוני לקוחות אלה כחלק מתהליך זה. כשחושבים מחדש על מחסנית הטכנולוגיה שלכם, תהיו מעוניינים בוודאי להבטיח כי נתונים רגישים הזורמים אל תוך התוכנה שלכם לניהול קשרי לקוחות (CRM) ומפלטפורמות אחרות מוגנים בשכבה של הצפנת נתונים. בזמן שתעריכו את מסע הלקוח כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שלכם, תשקלו איך בדיוק אתם יכולים להעניק לצרכנים אוטונומיה רבה יותר על הנתונים שלהם – תוך כדי שימוש בפרטיות הנתונים כמבדיל עסקי. צרכנים יותר ויותר מודעים ומודאגים לגבי האופן שבו הנתונים שלהם נאספים ומשתמשים בהם. תראו ללקוחות שלכם שאתם מכבדים את הנתונים שלהם, באמצעות הפעלת נוהלי פרטיות חזקים ומתן ההזדמנות לשנות את דעתם בכל זמן נתון.
- זריזות מוגברת – התאמת העסק לדיגיטל הופכת עסקים לזריזים יותר. בהשאלה מעולם פיתוח התוכנה, עסקים יכולים להגביר את הזריזות שלהם עם התאמת העסק לדיגיטל כדי לשפר את המהירות לשוק ולאמץ אסטרטגיות של שיפור מתמשך. זה מאפשר חדשנות והתאמה מהירה יותר תוך כדי מתן נתיב לשיפור.
- ניהול משאבים חזק יותר – התאמת העסק לדיגיטל מאחדת למעשה מידע ומשאבים לתוך חבילת כלים לארגונים. במקום תוכנות ומסדי נתונים מפוזרים, הוא מאחד את משאבי העסק ומפחית את חפיפת הספקים.
- הגדלת הרווחים – עסקים שבוחרים באפשרות של התאמת העסק לדיגיטל, בהכרח משפרים את היעילות והרווחיות.
- תובנות לקוחות מונחות נתונים – נתונים יכולים להיות המפתח לפתיחת תובנות לקוחות. על ידי הבנה טובה יותר של הלקוח שלכם והצרכים שלהם, יש באפשרותכם ליצור אסטרטגיה עסקית הממוקדת אפילו יותר בלקוחות. שימוש בנתונים מובנים, כדוגמת – פרטי לקוחות אישיים, וגם בנתונים לא מובנים, כמו למשל – מדדי מדיה חברתית, תובנות אלו יכולות לעזור להניע את הצמיחה העסקית. נתונים מאפשרים אסטרטגיות לספק תוכן רלוונטי, מותאם אישית וזריז יותר.
ועל הדרך –
השירותים שאותם מספקת חברת ZPI מתאימים אף לבעלי מקצוע שתרים אחרי דרכים חדשות ללמוד, להתמקצע ואף להקדם, ואף לחיים הפרטיים של כולכם, אם זה הורים, צרכנים של תרבות ופנאי, תחביבים שלכם, או מכורח היותכם הורים. והנה התובנות של חברת ZPI בענייננו – מנהיגים עסקיים חכמים יודעים שהעסקת עובדים בעלי הרמה הנכונה של כישרון ומיומנות היא הבסיס לכל עסק מצליח. בלי צוות עובדים שיכול לבנות, לנהל ולהוציא לפועל יעדים, אף עסק לא יצליח לנווט מעבר לשלב הרעיון. אותם מנהלים גם מכירים בחשיבות של ניצול כישרונות מחוץ לעסק שלהם, בנוסף לצוותים הפנימיים שלהם.